Welcome to Follow the blog

tisdag 7 april 2015

En polisbeställning blev det i helgen..Ta er gärna en titt

En beställning klar till en trevlig dam någonstans i Sverige.
Det var jättekul att färglägga till henne och motivet var spännande.....
 Det ska bli ett kort till en blivande Polisdam.
Såklart, önskar jag henne också lycka till i karriären som blivande polis.
 Jag gjorde två stycken för jag var inte riktigt nöjd med hårfärgen på den ena..Digisen är från Kenny K och självklart har jag färglagt den med copics..Beställaren ska själv göra ett kort och det tror jag kommer bli kanonhäftigt..Så här blev färgläggningen.

                                                                 
 Färgcombo  Hud: E50 51 53
          Uniformen: B00 BG000 BG32 34 37 39 BG09 BG72
    Gulddetaljer: Y00 Y21 26 28
      Gråa detaljer och stövlar: C0-7




Uniformen Klar!
Tjejen som detta skulle föreställa
hade ganska mörkt hår nästan svart sa beställaren
Jag använde mig då av E41-47 och lite 100


Denna donnan fick lite mer rött i sitt hår..Det röda
fick jag fram genom att använda E25 29


Hoppas det blir en bra och trevlig studentskiva för Er! Kul att kunna få måla lite till den....
Ha en bra dag alla scrappare, pysslare och färgläggare!

Kramar!

 

Cicci Vid Pennan

           
                                                        

Lämna gärna en kommentar för det gör mig så glad!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar