Welcome to Follow the blog

måndag 6 april 2015

Snabbaste målningen!

Halloj där!
Ibland vill man ju bara måla fort fort fort!! 
- Jag gjorde det häromdagen sen om slutresultatet kunde ju blivit bättre men ibland kan 
Det vara så kul att lägga all petighet åt sidan och Go With the flow..så här blev det!
En Saturated Canary stämpel blev offer för min färgläggning idag!

 
Ett kort i bruna toner kommer det nog att bli av den här snabbmålningen
Jag blev nöjd med den mörkare tonen på huden..
 
Mitt nästa inköp i pysselväg kommer att blir en cuttlebug hos min lokala pysselaffär Pysselmakaren.
Det ska bli så kul att kunna göra lite roliga kort. Har inte gjort det på ett tag. Nu har det varit mest färgläggning..
 
Lite Nya dekorationer ska jag också införskaffa i härliga vår och sommarfärger..
Köpte fina fjärilar hos pysselmakaren förra sommaren så jag tror jag ska se om det finns fler.
 
Fjärilarna ser du på ett kort i annant inlägg i bloggen som jag gjorde till Blog hopen Copic Sverige
 
Det var en fantastiskt roligt att delta i blogg hoppen och få se alla fina kort och fina färgläggningar
från alla pysselvänner!
 
Det gav verkligen inspiration!
 
Tusen tack alla kortmakare och Scrappare för att ni visar era fantastiska alster!
 

Kramar till er Där ute !

 

Cicci Vid Pennan

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar