Welcome to Follow the blog

tisdag 16 juni 2015

Make it Craftys Shellina

Hej på Er!

 
Idag målade jag en freebie från Make it Crafty Shellina. En liten utmaning där i Turkos och aqua..Hmm inte så lätta färger men såklart underbart roligt..Ann-Marie som många av er säkert känner till har gjort mig sällskap med att färglägga denna också ikväll så håll utkik på FB så Ni får se hennes underbara mermaid!!
 
 
Copicsen jag använt är:
 
Hud: E50-53 11 21 04
Hår: BG09 0000 01 02
Mermaid: BG10 11 13 15 72 09 000 0000
Sjöhäst: Y21-28 E18
 
 
 
 
 
 
 
Sov så gott Kära Ni för nu ska jag faktiskt gå och lägga mig Tidigt för att vara mig!!
 

KRAMAR!

 

Cicci Vid Pennan

 

 

 
 

1 kommentar:

  1. Oh wow! You color very well! What a lovely image!!
    Thank you very much for stopping by my blog and leaving the sweet comments. I am now following you Google + and I look forward to seeing more of your beautiful work!

    SvaraRadera